آموزش گیتار

آموزش تخصصی گیتار با متد پیشرفته 09129313005 همتی

آموزش تخصصی گیتار با متد پیشرفته 09129313005 همتی

در صورتی که شما قصد خریدن یک گیتار خوب رادارید باید حتما با یک نفر آدمی که وارد هست بروید ولی در هر صورت یک سری نکات هست که باید در هنگام خرید گیتار به آن توجه کنید:

1- ابتدا شکل ظاهری گیتار را با دقت نگاه کنید که تا هیچ گونه لکه و یا خوردگی و خط و تو رفتگی وجود نداشته باشد مخصوصا در قسمت دسته گیتار(جایی که گیتار در آن قسمت کوک میشود)هیچ گونه ترکی در داخل و یا خارج وجود نداشته باشد.

2-باید مطمئن بشوید که دسته گیتار کاملا صاف است و هیچ گونه تابی در آن وجود ندارد.
3- باید توجه کنید فرتهای گیتار( میله های آهنی که بصورت موازی در دسته گیتار قرار دارد و نتها را از هم جدا میکند) بصورت نوک تیز از طرفین بیرون زده نباشد چون ممکن است دستتان در هنگام نواختن گیتار صدمه ببیند و همینطور باید توجه کنید که فرتها بطور کامل در دسته گیتار فرو رفته باشد.
4-باید توجه کنید که فاصله سیم گیتار تا دسته گیتار (فرت برد) کم باشد چون اگه بیش از حد باشد شما باید نیروی بیشتری را برای اینکه نتی را گرفته متحمل شوید.
5- مطمئن شوید سیمهای گیتار بروی هیچ فرتی صدایی مانند (گز) نداشته باشد برای این کار باید شما صدای 6 سیم را بروی تمام فرت برد امتحان کنید.
6-باید مطمئن شویدکه گیتار شما دارای طنین خوبی بوده و دارای حد اکثر صدا است.
7-با پشت دست به روی تمام قسمت های صفحه صدا بزنید اگر متوجه صدایی مانند صدای گز شدید آن گیتار خراب است و نباید خریداری شود.
8-باید توجه کنید که تیغه پل( تیغه سفید رنگی که در شکاف پل وارد شده و سیم گیتار بروی آن قرار دارد) کاملا عمود باشد چون در غیره اینصورت امکان شکسته شدن پل گیتار وجود دارد.
9-توجه کنید که پل گیتار بطور کامل بروی بدنه گیتار چسبیده باشد و هیچ گونه درزی وجود نداشته باشد.
10- گیتارتان باید سبک باشد.
دوستان عزیز این نکاتی است که من خودم در هنگام خریدن گیتار رعایت میکنم پس باید توجه کنید که همه این نکات در گیتار رعایت شده باشد در غیره اینصورت من به شما پیشنهاد میکنم که از خرید آن منصرف شوید. و هیچ وقت در خرید ساز عجله نکنید.اگه مبتدی هستی و میخواهید گیتاری خریداری کنید حداقل انتخاب شما باید گیتار
YAMAHA C70 باشد و برای انتخاب سیم گیتار من سیم La Bella 820 Red را به شما پیشنهاد میکنم.

محمد همتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی